Redakcja „Glamour” ogłosiła w czwartek wyniki 7. edycji urodowego plebiscytu Glammies 2021. Czytelnicy uznali balsam antycellulitowy za najlepszy kosmetyk w kategorii Ciało-balsamy. To pierwszy konkurs i pierwsze zwycięstwo marki Celloo, której premiera odbyła się 6 miesięcy temu.

Portfolio marki Celloo tworzą unikalne kosmetyki i akcesoria. Ready to show off cieszy się jednak szczególnym powodzeniem. Nie tylko pomaga zredukować cellulit, ale także ujędrnia i intensywnie nawilża skórę ciała. Dlatego można go stosować nie tylko jako uzupełnienie zabiegu antycellulitowego, ale także jako pomoc w codziennej pielęgnacji
nutrikonsultantka, Magdalena Podgórska
Wygrana w plebiscycie Glammies stanowi wielkie wyróżnienie. Magazyn „Glamour” to wpływowy przewodnik po trendach w modzie i kosmetyce, który inspiruje tysiące kobiet. W przypadku tego czasopisma mówimy o dużej liczbie wiernych czytelników, którzy na bieżąco śledzą rynek urodowy. Myślę o nich jak o ekspertach, którzy wiedzą, co jest dla nich najlepsze
Paulina Makowiecka, Head of Marketing w Nutridome