Influencerzy działający w branży beauty mogą promowąć produkty sklepu NUTRIDOME.
Nutridome korzysta z nowoczesnych narzędzi marketingowych, które angażują obecnych i nowych klientów. Jednym z nich jest współpraca z influencerami i dedykowany im program Nutridome Influencer.
Influencer marketing bazując na rozpoznawalności i pozycji osoby zaangażowanej w promowanie produktów, stał się jedną z wiodących i najszybciej rozwijających się dziedzin. Skuteczność działań podjętych z influencerami bazuje na wiarygodności przekazywanych komunikatów. Zgodnie z badaniem CBOS, aż 53 proc. internautów dokonało zakupu pod wpływem treści znalezionych na blogach.
Sklep z wyselekcjonowanymi kosmetykami Nutridome korzysta z nowoczesnych rozwiązań, dlatego stawia też na współprace z influencerami. W tym celu sklep uruchomił program Nutridome Influencer. Zasada jest prosta: każdy influencer związany z branżą beauty może zarejestrować się w programie, a następnie podajać linki do swoich profilów w mediach społecznościowych. Następnie otrzyma kod rabatowy, który może podarować swoim followersom, a od każdego zakupu z kodem otrzyma prowizję.
Influencerzy rejestrujący się w programie nie są związani umową lojalnościową. Mogą także zrezygnować w dowolnym momencie, tak jak w dowolnej chwili mogą wznowić promowanie kodu. Sklep Nutridome służy również pomocą, udzielając wskazówek co do promowania produktów.
Wszelkie informacje o programie dostępne są pod adresem: https://nutridome.pl/program-partnerski/, a w razie dodatkowych pytań zainteresowana osoba może skontaktować się mailowo: kontakt@nutridome.pl lub telefonicznie: (+48) 801 044 183