Melo tworzy niezapomniane wrażenia!
Kosmetyki marki Melo dostępne w sklepie NUTRIDOME zostały laureatem plebiscytu LOVE COSMETICS AWARDS 2020 w kategorii #UnforgettableExperience.

Love Cosmetics Awards wybiera najlepsze produkty i firmy kosmetyczne. To konkurs zbudowany na trzech wartościach: jakości, wiarygodności i niezależności. Zgłoszone produkty ocenia profesjonalne jury składające się z wybitnych ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji.
Marka Melo została laureatem w kategorii #UnforgettableExperience. Jak czytamy na stronie organizatora Melo nagrodzone zostało: „za cudowne wrażenia, jakie kosmetyki zapewniają podczas zabiegów pielęgnacyjnych. Wszystko jest tu doskonałe: tekstury, aromaty, składy. Tę markę chłonie się wszystkimi zmysłami. Konkurencja w #UnforgettableExperience ponownie była ogromna. Kto startował w tej kategorii nie miał łatwo, mierząc się z wieloma fantastycznymi markami kosmetycznymi.
Melo to w 97% naturalne, odpowiednie dla wegan i wegetarian kosmetyki do pielęgnacji twarzy. To produkty nietestowane na zwierzętach. Powstały w myśl idei slow life, czyli bliskości z naturą. Melo łączy w sobie miłość do natury oraz czerpanie z niej, tego co najlepsze. To właśnie w przyrodzie odnalezione zostały skuteczne składniki, tworzące różnorodne kompozycje roślinne. Kwiaty gorzkiej pomarańczy, czarnuszka, opuncja, aloes, rokitnik, to tylko kilka z surowców pochodzenia naturalnego, które stanowią aż 97% składów produktów Melo. Marka niedawno uzyskała miejsce na liście PETA „beauty without bunnies”.
W tym roku w skład jury konkursowego weszli:
Jolanta Tkaczyk, ceniona ekspertka w zakresie marki, badań konsumenckich, komunikacji z konsumentem;
Jagoda Prętnicka-Markiewicz, od pięciu lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący monitoring internetu;
Jolanta Fraszyńska, znakomita aktorka filmowa i teatralna, prywatnie fanka nowinek kosmetycznych;
Maria Kowalczyk, dziennikarka urodowa, prowadzi autorskiego bloga nostressbeauty.com. Autorka tekstów na Vogue.pl i w Wysokich Obcasach;
Justyna Koziej, prezes Instytutu Badań Kosmetyków, firmy która od 30 lat bada bezpieczeństwo i właściwości kosmetyków;
Anita Błaszczak, dziennikarka i redaktor w Dziale Ekonomicznym opiniotwórczego dziennika „Rzeczpospolita”. Specjalizuje się w tematyce związanej z brandingiem;
Lidia Lewandowska, przewodnicząca jury, właścicielka firmy konsultingowej Cosmetics Insight Poland oraz portalu WirtualneKosmetyki.pl. Od ponad 15 lat związana z branżą kosmetyczną. Dziennikarka, analityczka, pomysłodawczyni i uczestniczka wielu branżowych dyskusji.