Trwa kampania prasowa i telewizyjna sklepu NUTRIDOME.
Czwartek, 20 lutego 2020 — Klienci mają szansę lepiej poznać sklep i produkty w nim dostępne. To za sprawą szeroko zakrojonej kampanii w mediach.
Dokładnie rok temu sklep NUTRIDOME przeszedł rebranding. Zmian było dużo: nowe logo sklepu, a także nowa szata graficzna części kosmetyków marki własnej sklepu. To jednak nie jedyne zmiany. Rebranding był początkiem funkcjonowania nowego koneptu sklepu. Opiera się on na eksperckości, empatii i kuratorskim doborze kosmetyków. NUTRIDOME to wysoka jakość produktów i obsługi klienta.
W tym roku kolejne kosmetyki marki własnej NUTRIDOME przechodzą rebranding i już wkrótce klienci zobaczą je w nowej szacie graficznej.

Kolejnym etapem działań jest szeroko zakrojona kampania w mediach. Sklep NUTRIDOME od początku roku mocno zaznacza swoją obeconść w prasie i telewizji. Dzięki temu klienci mogą lepiej poznać sklep, jego filozofię, a także dostępne w nim produkty.

W największych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot wizerukowy sklepu NUTRIDOME. Zwolennicy prasy infomacje o NUTRIDOME, a także kosmetykach dostępnych w sklepie znajdą w najbardziej poczytnych tytułach prasowych. Dotychczas mogli przeczytać m,in. o kosmetykach marki Melo, linii Timelss marki Orphica, czy marki NUTRIDOME. Nie brakuje również wzmianek w internecie.
Kolejnym etapem działań a jednoześnie celem jest ciągle udoskonalanie witryny sklepu NUTRIDOME, a także otwarcie kolejnych sklepów stacjonarnych.