Od listopada w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym NUTRIDOME ruszyła sprzedaż nowej linii kosmetyków naturalnych – MELO.
Piątek, 29 listopada 2019 — MELO to w 97% naturalne, odpowiednie dla wegan i wegetarian kosmetyki do pielęgnacji twarzy. To produkty nietestowane na zwierzętach. Powstały w myśl idei slow life, czyli bliskości z naturą.
Nowa marka MELO łączy w sobie miłość do natury oraz czerpanie z niej, tego co najlepsze. To właśnie w przyrodzie odnalezione zostały skuteczne składniki, tworzące różnorodne kompozycje roślinne. Kwiaty gorzkiej pomarańczy, czarnuszka, opuncja, aloes, rokitnik, to tylko kilka z surowców pochodzenia naturalnego, które stanowią aż 97% składów produktów MELO.
W portfolio marki Melo znajdują się:
- detoksykującą maskę i peeling z błotem z Morza Martwego,
- nawilżający hydrolat i piankę do twarzy z kwiatów z gorzkiej pomarańczy,
- normalizujący krem do cery problematycznej z olejkiem z czarnuszki,
- odmładzający krem do cery dojrzałej z koenzymem Q10 i witaminą E,
- odżywczy krem do cery suchej z zieloną herbatą i aloesem,
- rewitalizujące serum do twarzy z witaminami A, C i E,
- rozświetlający peeling enzymatyczny do twarzy z kwasami owocowymi,
- rozświetlający krem pod oczy z witaminą C,
- ultranawilżające serum do twarzy z kwasem hialuronowym i mlekowym.
Motto marki MELO „Honestly good cosmetics” odwołuje się do przejrzystości i prostoty składów, szczerości wobec klienta, naturalnych ekstraktów, które są najważniejsze w kosmetykach MELO i ekologicznego podejścia do opakowań, które powstały w idei zero waste. Możemy je wykorzystać wielokrotnie po zużyciu kosmetyków w innym celu.
Kosmetyki MELO to produkty stworzone w Polsce.
Dostępne są w sklepach stacjonarnych NUTRIDOME i w sklepie online www.nutridome.pl