BIOUP, Glov, Kiré Skin, Naga i Slaap to polskie marki kosmetyczne, których produkty włączono w asortyment Nutridome. Łącznie to 79 produktów do pielęgnacji twarzy oraz ciała.

BIOUP, Glov, Kiré Skin, Naga i Slaap doskonale pasują do Nutridome. Wszystkim tym markom przyświeca idea troski zarówno o ciało, jak i o wewnętrzną harmonię. Stawiają na piękne aromaty, starannie przemyślane składy i przyjemność doznań czerpanych z rytuałów pielęgnacyjnych. Sklep Nutridome wzbogacił się o całą gamę produktów do demakijażu, nocnej stymulacji cery, codziennej higieny i poprawy ogólnej kondycji skóry
– mówi nutrikonsultantka, Magdalena Podgórska.
Zależy nam, aby w Nutridome stworzyć idealne miejsce dla klienta, który chce dokonywać świadomych wyborów zakupowych, ale nie ma czasu na wnikliwą analizę oferty rynkowej. W tym celu starannie selekcjonujemy produkty, jakie mogą wejść w skład sklepu. W asortyment włączamy jedynie te, które nasi eksperci uznają za najskuteczniejsze. Tak jak nasi klienci preferujemy naturalne receptury i marki, które wyróżnia holistyczne podejście do pielęgnacji. Dzięki temu każdy, kto wejdzie do sklepu nie będzie musiał tracić czasu na czytanie składów i sprawdzanie recenzji. Zamiast tego będzie mógł po prostu wybrać to, czego akurat potrzebuje, jednocześnie wiedząc, że to dobry, sprawdzony produkt
– mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.
