Nowe polskie marki dołączają do asortymentu sklepu NUTRIDOME. Od połowy września dostępne są kosmetyki Done, Lajuu i Oreka. Łączy je polskie pochodzenie, naturalne i wegańskie składy oraz troska o środowisko. Nowościami zainteresowani są sportowcy, fani naturalnych samoopalaczy oraz poszukiwacze alternatywnych sposobów na demakijaż.
Dlaczego właśnie te marki pojawiły się w naszym sklepie? W Nutridome staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego stale poszerzamy nasz asortyment o nowe produkty i nowe kategorie. Zanim jednak produkty pojawią się na naszej stronie przechodzą wnikliwą analizę pod względem składów, jakości i… filozofii. Zależy nam, aby podejście marek było holistyczne, pogłębione i przemyślane, żeby pielęgnację postrzegały nie tylko przez pryzmat ciała, ale także samoakceptacji i wewnętrznej harmonii. Zależy nam na naturalności i ekologicznych opakowaniach. Zarówno Done, jak i Lajuu oraz Oreka spełniają nasze oczekiwania
– mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing w Nutridome.

Od dwudziestu lat obserwuje się znaczący wzrost liczby ludzi aktywnych fizycznie. Ta grupa odbiorców ma specyficzne wymagania. Potrzebuje odpowiedniej odzieży, akcesoriów oraz odpowiedniego miejsca, aby realizować swoje pasje. Nie zapominajmy, że również skóra sportowców ma specyficzne potrzeby pielęgnacyjne. Dlaczego więc nie zadbać o nią w sposób profesjonalny? Z tej racji wróżymy Done świetlaną przyszłość. Wierzymy, że popularność tak wyjątkowej marki nabierze rozpędu, kiedy dotrze do klientów naszego sklepu
– mówi Paulina Makowiecka.
Lajuu to propozycja specjalnie dla kobiet, które cenią sobie dobrą jakość, naturalne składniki, piękny design i zadbany wygląd skóry o złotym kolorze. Nic dziwnego, że marką zainteresowana była sama Kim Basinger. Kosmetyki pojawiły się na rynku dopiero w maju, ale szybko zyskują coraz większą popularność. Nas przekonała cudownym podejściem do życia. Lajuu to opowieść o silnych kobietach, które mają odwagę sięgać po to, co najlepsze dla nich i ich ciała
– mówi Paulina Makowiecka.
Kostki Oreka to powiew świeżości na rynku demakijażu. Firma wpadła na oryginalny pomysł, aby głębokie i naturalne oczyszczenie zamknąć w biodegradowalnej, wegańskiej kuleczce. Projekt jest aż genialnie prosty. Osobiście jestem oczarowana tym produktem – jego składem, zapachem i formą. Fenomenalny charakter tego kosmetyku potwierdzili również eksperci Nutridome. Dr Zawisza stworzyła coś niezwykłego, co niewątpliwie oczaruje naszych klientów
– mówi Paulina Makowiecka.
