Nie sądzę, aby była druga taka marka na rynku – powiedziała Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome przy okazji debiutu BJO. Kosmetyki po raz pierwszy pojawiły się na stronie internetowej sklepu w piątek. BJO to dwadzieścia zupełnie nowych produktów, dostępnych wyłącznie w Nutridome.
BJO wyróżnia ciepło, troska o klienta, chęć bycia najbliżej jego potrzeb. W portfolio znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy do codziennej pielęgnacji. Zapragnęliśmy mieć w swoim asortymencie markę z portfolio kosmetyków, które będą miały naturalny, uczciwy skład, funkcjonalne opakowanie, zapach oparty o przyjemne i neutralne ekstrakty. Dlatego do naszego asortymentu dołączyły produkty BJO
– mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.

Linia o zapachu zielonej herbaty. Od lewej kolejno: szampon, balsam do włosów, balsam do ciała i rąk, mydło, żel pod prysznic.

Linia o zapachu świeżej bergamotki i zmysłowego cedru. Od lewej kolejno: balsam do ciała i rąk, żel pod prysznic, mydło, szampon, balsam do włosów.

Linia o zapachu słonecznego bursztynu. Od lewej kolejno: balsam do ciała i rąk, mydło, szampon, żel pod prysznic, balsam do włosów.
Produkty BJO są bezpiecznie i może je stosować cała rodzina, także dzieci. Zależy nam na stworzeniu oferty, z której będzie mógł korzystać każdy, niezależnie od wieku. Zdecydowaliśmy się na włączenie tak delikatnych i aromatycznych kosmetyków, ponieważ te doskonale uzupełniają nasz asortyment, a w tym dział produktów dla mam i ich pociech
– mówi Paulina Makowiecka.