W sklepie Nutridome zadebiutowała nowa marka – Aggie. Od pozostałych wyróżnia się tym, że oferuje przede wszystkim kosmetyki dla kobiet po 50. roku życia. Portfolio tworzą produkty zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i do codziennego makijażu. Twórcy podkreślają, że Aggie to przyjaciółka wszystkich kobiet, które pragną żyć pełnią życia.
Aggie to nowa przyjaciółka każdej kobiety po pięćdziesiątce. Jest niezwykłą postacią kosmetycznego świata. Nie wstydzi się swojego wieku i wie, czego pragnie od życia. Jest pewna siebie i stale się dokształca. Dlatego potrafi docenić dobry skład kosmetyków, choć nie szuka w nich przesadnego luksusu i obietnic bez pokrycia. Proponowane przez nią produkty odzwierciedlają jej podejście do życia: są skuteczne i konkretne w działaniu
– mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing w Nutridome.
Marka wspiera cię w codziennych planach i jest przy tobie, gdy tego potrzebujesz. Oznacza to, że w przygotowanym przez Aggie zbiorze kosmetyków znajdziemy sposób zarówno na rutynową pielęgnację, jak i na prosty make-up, który świetnie współpracuje z cerą dojrzałą. Wszystko to dzięki naturalnym substancjom aktywnym, takim jak woski, witaminy czy oleje roślinne. I chociaż w czasie komponowania formuł myśleliśmy przede wszystkim o potrzebach cery dojrzałej, to jednak kosmetyki sprawdzą się także w przypadku młodszych użytkowniczek
– mówi Agata Fusiek, Project Manager Aggie.
