16 września w Nutridome zadebiutowała nowa marka – SAINT ÉTERNITÉ. Wyróżnia ją inspiracja tradycyjnymi przepisami i ziołolecznictwem oraz naturalne składniki receptur. Portfolio tworzą kosmetyki przeznaczone do codziennej pielęgnacji, zwłaszcza skóry problematycznej. Autorzy marki podkreślają, że SAINT ÉTERNITÉ reinterpretuje stare, sprawdzone formuły oraz czerpie z wczesnej, naturalnej wiedzy kosmetycznej.
SAINT ÉTERNITÉ wyróżnia docenianie dobrodziejstw natury oraz czerpanie ze starych, sprawdzonych metod. Tworząc naszą nową markę chcieliśmy czerpać z mądrości poprzednich pokoleń, zerknąć wstecz, w kontrze do pędzącego świata. Debiutująca dziś marka przenosi nas do XIX-wiecznej apteki i oferuje produkty, których korzenie sięgają metod wytwarzania kosmetyków znanych od setek lat. Pragnęliśmy rozszerzyć nasz asortyment o kosmetyki, których działanie wynika z natury, z czasów, które nie znały chemicznych dodatków, z epoki, kiedy ludowe zwyczaje były podstawą pielęgnacji. Taka jest właśnie nasza nowa marka SAINT ÉTERNITÉ, która powraca do korzeni i dzieli się czystym dobrodziejstwem natury
- mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.
W kontekście SAINT ÉTERNITÉ najważniejsze było stworzenie produktów, których wspólnym mianownikiem będą bezpieczeństwo oraz proste i skuteczne receptury, których działanie wynika z natury. Oznacza to, że wybierając tę markę masz pewność, że działanie kosmetyków opiera się na naturalnych substancjach aktywnych, takich jak roślinne wyciągi, oleje oraz witaminy. Naszym hasłem przewodnim jest Materia Medica Vegabilis. Wyrażenie pochodzi z łaciny i oznacza roślinne surowce lecznicze – to właśnie one zainspirowały nas do stworzenia kosmetyków, których dusza wywodzi się z ziołolecznictwa i XIX-wiecznej apteki.
- dodaje Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.