Podsumowanie roku w NUTRIDOME: nowe marki, hity sprzedażowe i nowy sklep

Podsumowanie roku w NUTRIDOME: nowe marki, hity sprzedażowe i nowy sklep

Kończący się, 2019 rok, był dla sklepu NUTRIDOME przełomowy.

Znacząco wzrosła sprzedaż i otworzony został nowy sklep – w Galerii Mokotów w Warszawie. Cele na kolejne miesiące skupione są na rozwoju sklepu.

Wzrost sprzedaży w 2019 roku to duży sukces dla sklepu NUTRIDOME. Tylko od marca do września liczba klientów sklepu nutridome.pl wzrosła o 385%. Coraz więcej osób odwiedza również sklepy stacjonarne, w tym nową wyspę sprzedażową w Galerii Mokotów, która otwarta została 1 października.

Klienci zdecydowanie wskazali swoje must have 2019 roku. Największą popularnością w sklepie NUTRIDOME w tym czasie roku cieszył się nutrikosmetyk HAIRVITY marki Halier- kapsułki wzmacniające włosy. Na drugim miejscu uplasował się płyn micelarny z komórkami macierzystymi magnolii marki NUTRIDOME. Kolejne pozycje zajęły regenerujący krem do rąk marki NUTRIDOME, serum pod oczy PURE marki Orphica i masło do ciała marki OH!TOMI.

W 2019 roku w ofercie sklepu Nutridome pojawiły się nowe marki – naturalne w 97% kosmetyki marki Melo (https://nutridome.pl/melo) i samoopalacze w piance BODY TONES (https://nutridome.pl/body-tones), które cieszą się zainteresowaniem. W ciągu miesiąca sprzedano blisko pół tysiąca produktów tych marek. W ofercie sklepu pojawiły się także nutrikosmetyki i kosmetyki marki własnej sklepu – NUTRIDOME. To odżywka do rzęs, krem pod oczy oraz kosmetyki kolorowe: podkłady kryjące, wosk do brwi, eyeliner i kredka. Nową szatę zyskały również krem pod oczy i krem na noc NUTRIDOME. Nowością w 2019 roku był też olejek OITLENSE marki Halier, witaminy SUPERFOODS marki OH!TOMI oraz mydła o fantazyjnych zapachach w płynie i w kostce tej samej marki.

W 2020 roku przed sklepem NUTRIDOME kolejne cele. Priorytetem jest rozbudowa portfolio marek dostępnych w NUTRIDOME. Filozofia sklepu skupia się na dbałości o jakość i kuratorskim wyborze kosmetyków. W ofercie znajdują się tylko wyselekcjonowane marki kosmetyczne. Równie istotnym celem jest otwarcie nowych sklepów stacjonarnych i ciągłe udoskonalanie i rozbudowywanie platformy online.

Wszystkie wymienione powyżej produkty klienci znajdą na www.nutridome.pl i w sklepach stacjonarnych NUTRIDOME.

Szczegółowe informacje o wszystkich wymienionych produktach:

https://nutridome.pl/hairvity

https://nutridome.pl/hairvity-men

https://nutridome.pl/plyn-micelarny-z-komorkami-macierzystymi-magnolii

https://nutridome.pl/hands-and-feet-care

https://nutridome.pl/olejek-do-wlosow-oiltense

https://nutridome.pl/witaminy-superfoods-ohtomi

https://nutridome.pl/mydlo-w-plynie-ohtomi

https://nutridome.pl/mydlo-w-kostce-ohtomi-aloha

https://nutridome.pl/nutridome-face-nawilzenie-i-regeneracja

https://nutridome.pl/nutridome-face-regeneracja-i-odzywienie

https://nutridome.pl/odzywka-do-rzes-nutridome

https://nutridome.pl/krem-pod-oczy-nutridome

https://nutridome.pl/podklad-kryjacy-nutridome

https://nutridome.pl/eyeliner-nutridome

https://nutridome.pl/wosk-do-brwi-nutridome

https://nutridome.pl/kredka-do-brwi-nutridome

https://nutridome.pl/uroda-od-wewnatrz - suplementy

Skontaktuj się z nami
Dagmara Gac
Dagmara Gac Specjalista ds. komunikacji i PR
Dagmara Gac
Dagmara Gac Specjalista ds. komunikacji i PR
Więcej o Nutridome

Nutridome

body&spirit