Nowy podcast o urodzie! Nutridome partnerem „Dermohistorii”

Rusza cykl podcastów o urodzie, którego partnerem jest Nutridome. Pierwszy odcinek „Dermohistorii” dostępny jest bezpłatnie od 20. grudnia na platformach Apple Podcast, Google Podcast, Spotify oraz YouTube. Program opiera się na rozmowach z ekspertkami o holistycznej pie...
Udana współpraca Nutridome i „Do trzech razy skóra”

Każdy odcinek wysłuchały już setki osób. W piątek został opublikowany 2. podcast „Do trzech razy skóra” z udziałem ekspertki, Magdaleny Podgórskiej, przedstawicielki Nutridome. Sklep był patronem również 6 wcześniejszych epizodów. Razem z Moniką Potaczek stworzyli serię ...
Znana marka Melo zmienia nazwę na Mel Skin

Pod koniec listopada po raz pierwszy ogłoszono wprowadzenie zmian w identyfikacji Melo. Celem rebrandingu jest podkreślenie kluczowej roli skóry w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu.
Sztuczne rzęsy – nowy debiut w Nutridome

Sztuczne rzęsy na pasku i w kępkach oraz specjalistyczne kleje w piątek uzupełniły asortyment sklepu Nutridome. Do oferty włączono portfolio zupełnie nowej marki Bamm!Lashes. Pierwszy raz zadebiutowała w sklepie Nutridome i tylko tam dostępne są jej produkty.
Polskie i rodzinne firmy w Nutridome. KOI i Mglife już dostępne

W skład oferty Nutridome weszły nowe marki: KOI i Mglife. To polskie rodzinne firmy specjalizujące się w produkcji kosmetyków opartych na działaniu naturalnych składników. W sumie w październiku sklep wzbogacono o 17 nowych artykułów. Wśród nich są pierwsze dezodoranty i...
Aggie. Marka-przyjaciółka dla kobiet 50+

W sklepie Nutridome zadebiutowała nowa marka – Aggie. Od pozostałych wyróżnia się tym, że oferuje przede wszystkim kosmetyki dla kobiet po 50. roku życia. Portfolio tworzą produkty zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i do codziennego makijażu. Twórcy podkreślają, że Aggie...
Pierwsza taka marka na rynku. Dla rodzin, dla wegan, dla ceniących naturalne składy

Nie sądzę, aby była druga taka marka na rynku – powiedziała Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome przy okazji debiutu BJO. Kosmetyki po raz pierwszy pojawiły się na stronie internetowej sklepu w piątek. BJO to dwadzieścia zupełnie nowych produktów, dostępnych w...
Kosmetyki nowych kategorii w Nutridome

Nowe polskie marki dołączają do asortymentu sklepu NUTRIDOME. Od połowy września dostępne są kosmetyki Done, Lajuu i Oreka. Łączy je polskie pochodzenie, naturalne i wegańskie składy oraz troska o środowisko. Nowościami zainteresowani są sportowcy, fani naturalnych samoo...
Nutridome sponsorem nowego programu beauty w TVN Style

W niedzielę 12. września na kanale TVN Style odbyła się premiera 2. odcinka programu „Między nami kobietami”, którego sponsorem jest Nutridome. Bohaterkami programu są znane i cenione kobiety, które w szczerych rozmowach poruszają ważne tematy oraz wymieniają się poradam...
Najpopularniejsza aplikacja kosmetyczna w Polsce

Aplikacja sklepu z kosmetykami Nutridome znalazła się w TOP 5 najlepszych bezpłatnych aplikacji zakupowych na App Store. Wyprzedziła m.in. Hebe, Sephorę i Douglasa.
Nowy podcast o urodzie! Nutridome partnerem „Dermohistorii”

Rusza cykl podcastów o urodzie, którego partnerem jest Nutridome. Pierwszy odcinek „Dermohistorii” dostępny jest bezpłatnie od 20. grudnia na platformach Apple Podcast, Google Podcast, Spotify oraz YouTube. Program opiera się na rozmowach z ekspertkami o holistycznej pie...
Udana współpraca Nutridome i „Do trzech razy skóra”

Każdy odcinek wysłuchały już setki osób. W piątek został opublikowany 2. podcast „Do trzech razy skóra” z udziałem ekspertki, Magdaleny Podgórskiej, przedstawicielki Nutridome. Sklep był patronem również 6 wcześniejszych epizodów. Razem z Moniką Potaczek stworzyli serię ...
Znana marka Melo zmienia nazwę na Mel Skin

Pod koniec listopada po raz pierwszy ogłoszono wprowadzenie zmian w identyfikacji Melo. Celem rebrandingu jest podkreślenie kluczowej roli skóry w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu.
Sztuczne rzęsy – nowy debiut w Nutridome

Sztuczne rzęsy na pasku i w kępkach oraz specjalistyczne kleje w piątek uzupełniły asortyment sklepu Nutridome. Do oferty włączono portfolio zupełnie nowej marki Bamm!Lashes. Pierwszy raz zadebiutowała w sklepie Nutridome i tylko tam dostępne są jej produkty.
Polskie i rodzinne firmy w Nutridome. KOI i Mglife już dostępne

W skład oferty Nutridome weszły nowe marki: KOI i Mglife. To polskie rodzinne firmy specjalizujące się w produkcji kosmetyków opartych na działaniu naturalnych składników. W sumie w październiku sklep wzbogacono o 17 nowych artykułów. Wśród nich są pierwsze dezodoranty i...
Aggie. Marka-przyjaciółka dla kobiet 50+

W sklepie Nutridome zadebiutowała nowa marka – Aggie. Od pozostałych wyróżnia się tym, że oferuje przede wszystkim kosmetyki dla kobiet po 50. roku życia. Portfolio tworzą produkty zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i do codziennego makijażu. Twórcy podkreślają, że Aggie...
Pierwsza taka marka na rynku. Dla rodzin, dla wegan, dla ceniących naturalne składy

Nie sądzę, aby była druga taka marka na rynku – powiedziała Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome przy okazji debiutu BJO. Kosmetyki po raz pierwszy pojawiły się na stronie internetowej sklepu w piątek. BJO to dwadzieścia zupełnie nowych produktów, dostępnych w...
Kosmetyki nowych kategorii w Nutridome

Nowe polskie marki dołączają do asortymentu sklepu NUTRIDOME. Od połowy września dostępne są kosmetyki Done, Lajuu i Oreka. Łączy je polskie pochodzenie, naturalne i wegańskie składy oraz troska o środowisko. Nowościami zainteresowani są sportowcy, fani naturalnych samoo...
Nutridome sponsorem nowego programu beauty w TVN Style

W niedzielę 12. września na kanale TVN Style odbyła się premiera 2. odcinka programu „Między nami kobietami”, którego sponsorem jest Nutridome. Bohaterkami programu są znane i cenione kobiety, które w szczerych rozmowach poruszają ważne tematy oraz wymieniają się poradam...
1
2
3
4
5
6
7