Co Polacy myślą o kobiecości? Raport Nutridome

Czy Polki są zadowolone ze swojego życia? Jak postrzegają siebie same, a jak podchodzą do innych kobiet? Co w ogóle oznacza dla nas kobiecość? Odpowiedzi przynosi nowe badanie przeprowadzone przez markę Nutridome.
Najpopularniejsza aplikacja kosmetyczna w Polsce

Aplikacja sklepu z kosmetykami Nutridome znalazła się w TOP 5 najlepszych bezpłatnych aplikacji zakupowych na App Store. Wyprzedziła m.in. Hebe, Sephorę i Douglasa.
Nowy podcast o urodzie! Nutridome partnerem „Dermohistorii”

Rusza cykl podcastów o urodzie, którego partnerem jest Nutridome. Pierwszy odcinek „Dermohistorii” dostępny jest bezpłatnie od 20. grudnia na platformach Apple Podcast, Google Podcast, Spotify oraz YouTube. Program opiera się na rozmowach z ekspertkami o holistycznej pie...
Udana współpraca Nutridome i „Do trzech razy skóra”

Każdy odcinek wysłuchały już setki osób. W piątek został opublikowany 2. podcast „Do trzech razy skóra” z udziałem ekspertki, Magdaleny Podgórskiej, przedstawicielki Nutridome. Sklep był patronem również 6 wcześniejszych epizodów. Razem z Moniką Potaczek stworzyli serię ...
Znana marka Melo zmienia nazwę na Mel Skin

Pod koniec listopada po raz pierwszy ogłoszono wprowadzenie zmian w identyfikacji Melo. Celem rebrandingu jest podkreślenie kluczowej roli skóry w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu.
Sztuczne rzęsy – nowy debiut w Nutridome

Sztuczne rzęsy na pasku i w kępkach oraz specjalistyczne kleje w piątek uzupełniły asortyment sklepu Nutridome. Do oferty włączono portfolio zupełnie nowej marki Bamm!Lashes. Pierwszy raz zadebiutowała w sklepie Nutridome i tylko tam dostępne są jej produkty.
Polskie i rodzinne firmy w Nutridome. KOI i Mglife już dostępne

W skład oferty Nutridome weszły nowe marki: KOI i Mglife. To polskie rodzinne firmy specjalizujące się w produkcji kosmetyków opartych na działaniu naturalnych składników. W sumie w październiku sklep wzbogacono o 17 nowych artykułów. Wśród nich są pierwsze dezodoranty i...
Aggie. Marka-przyjaciółka dla kobiet 50+

W sklepie Nutridome zadebiutowała nowa marka – Aggie. Od pozostałych wyróżnia się tym, że oferuje przede wszystkim kosmetyki dla kobiet po 50. roku życia. Portfolio tworzą produkty zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i do codziennego makijażu. Twórcy podkreślają, że Aggie...
Pierwsza taka marka na rynku. Dla rodzin, dla wegan, dla ceniących naturalne składy

Nie sądzę, aby była druga taka marka na rynku – powiedziała Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome przy okazji debiutu BJO. Kosmetyki po raz pierwszy pojawiły się na stronie internetowej sklepu w piątek. BJO to dwadzieścia zupełnie nowych produktów, dostępnych w...
Nowość: maski do twarzy na każdy dzień tygodnia

W sklepie Nutridome pod koniec stycznia zadebiutowała nowa marka. Day Hooray to aż 10 masek do twarzy i jeden pędzelek do aplikacji. Produkty dedykowane są każdej dziewczynie, która chce zapomnieć o drobnych niedoskonałościach cery. Maski nawilżają, rewitalizują i upięks...
Co Polacy myślą o kobiecości? Raport Nutridome

Czy Polki są zadowolone ze swojego życia? Jak postrzegają siebie same, a jak podchodzą do innych kobiet? Co w ogóle oznacza dla nas kobiecość? Odpowiedzi przynosi nowe badanie przeprowadzone przez markę Nutridome.
Najpopularniejsza aplikacja kosmetyczna w Polsce

Aplikacja sklepu z kosmetykami Nutridome znalazła się w TOP 5 najlepszych bezpłatnych aplikacji zakupowych na App Store. Wyprzedziła m.in. Hebe, Sephorę i Douglasa.
Nowy podcast o urodzie! Nutridome partnerem „Dermohistorii”

Rusza cykl podcastów o urodzie, którego partnerem jest Nutridome. Pierwszy odcinek „Dermohistorii” dostępny jest bezpłatnie od 20. grudnia na platformach Apple Podcast, Google Podcast, Spotify oraz YouTube. Program opiera się na rozmowach z ekspertkami o holistycznej pie...
Udana współpraca Nutridome i „Do trzech razy skóra”

Każdy odcinek wysłuchały już setki osób. W piątek został opublikowany 2. podcast „Do trzech razy skóra” z udziałem ekspertki, Magdaleny Podgórskiej, przedstawicielki Nutridome. Sklep był patronem również 6 wcześniejszych epizodów. Razem z Moniką Potaczek stworzyli serię ...
Znana marka Melo zmienia nazwę na Mel Skin

Pod koniec listopada po raz pierwszy ogłoszono wprowadzenie zmian w identyfikacji Melo. Celem rebrandingu jest podkreślenie kluczowej roli skóry w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu.
Sztuczne rzęsy – nowy debiut w Nutridome

Sztuczne rzęsy na pasku i w kępkach oraz specjalistyczne kleje w piątek uzupełniły asortyment sklepu Nutridome. Do oferty włączono portfolio zupełnie nowej marki Bamm!Lashes. Pierwszy raz zadebiutowała w sklepie Nutridome i tylko tam dostępne są jej produkty.
Polskie i rodzinne firmy w Nutridome. KOI i Mglife już dostępne

W skład oferty Nutridome weszły nowe marki: KOI i Mglife. To polskie rodzinne firmy specjalizujące się w produkcji kosmetyków opartych na działaniu naturalnych składników. W sumie w październiku sklep wzbogacono o 17 nowych artykułów. Wśród nich są pierwsze dezodoranty i...
Aggie. Marka-przyjaciółka dla kobiet 50+

W sklepie Nutridome zadebiutowała nowa marka – Aggie. Od pozostałych wyróżnia się tym, że oferuje przede wszystkim kosmetyki dla kobiet po 50. roku życia. Portfolio tworzą produkty zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i do codziennego makijażu. Twórcy podkreślają, że Aggie...
Pierwsza taka marka na rynku. Dla rodzin, dla wegan, dla ceniących naturalne składy

Nie sądzę, aby była druga taka marka na rynku – powiedziała Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome przy okazji debiutu BJO. Kosmetyki po raz pierwszy pojawiły się na stronie internetowej sklepu w piątek. BJO to dwadzieścia zupełnie nowych produktów, dostępnych w...
1
2
3
4
5
6
7